Proiecte

Proiectul Leonardo da Vinci II: Retail Education Mechanism for On-line Training in Europe, (REMOTE)

No. UK/03/B/F/PP162_010

Proiectul își propune să dezvolte o nouă calificare de design accesibilă pe web, care poate fi accesată de către o gamă largă de studenți, inclusiv a celor cu dizabilități senzoriale, prin CD-uri cu conținut bogat. Evaluarea formală, certificarea și de sprijinul tutorilor on-line sunt gestionate prin intermediul unei unui centrul de învățare la distanță dezvoltat special.

PROIECT FINANTAT DE COMISIA EUROPEANA

Proiectul REMOTE este produs educațional inovator ITC, care vizează suportul elevilor cu dizabilități de a dezvolta competențele necesare pentru a intra rămâne în câmpul muncii. Folosind un mecanism de livrare de tip fat/thin, care utilizează un CD media-rich, cu lățime de bandă on-line joasă, de la un punct central de învățare online, produsul este compatibil cu standardele de internet actuale, găsite în casele și întreprinderile din întreaga Europă.

Produsul va avea ca rezultat o nouă calificare tehnologii de web design, care va fi disponibilă pentru cursanți în puncte de retail din Marea Britanie, Spania, România și Germania și care vor fi acreditate de către Organismul Național de Atribuire din Marea Britanie, care face parte din parteneriat. Proiectul se adresează persoanelor cu dizabilități cu vârste cuprinse între 16-64 ani, care fac parte sau care doresc să intre pe piața muncii, prin intermediul instituțiilor de învățământ, a întreprinderilor legate de computer și gospodăriilor din întreaga Europă.

Beneficiul angajatorilor va fi posibilitatea de a sprijini dezvoltarea abilităților în domeniul e-business pentru persoanele cu handicap, la locul acestora de muncă, fără a presupune costuri mari de formare sau de transport.

Pentru persoane fizice oferă flexibilitatea de a învăța când, unde și în ritmul în care doresc, ceea ce oferă posibilitatea accesării în paralel a locuri de muncă slab plătite sau necalificate, permițând astfel dezvoltarea personală și progresul în ocuparea forței de muncă.

Proiectul își propune să dezvolte o nouă calificare de design accesibilă pe web, care poate fi accesată de către o gamă largă de studenți, inclusiv a celor cu dizabilități senzoriale, prin CD-uri cu conținut bogat. Evaluarea formală, certificarea și de sprijinul tutorilor on-line sunt gestionate prin intermediul unei unui centrul de învățare la distanță dezvoltat special. Programul va fi disponibil în limba engleză, română, germană și spaniolă.

Proiectul își propune să dezvolte o nouă calificare de design accesibilă pe web, care poate fi accesată de către o gamă largă de studenți, inclusiv a celor cu dizabilități senzoriale, prin CD-uri cu conținut bogat. Evaluarea formală, certificarea și de sprijinul tutorilor on-line sunt gestionate prin intermediul unei unui centrul de învățare la distanță dezvoltat special. Programul va fi disponibil în limba engleză, română, germană și spaniolă.

Noua calificare va fi acreditată în Marea Britanie de către NCFE (Consiliul Național pentru Educație Permanentă) și va recunoaște competențe în web design de bază, accesibile unui standard de bază în întreaga Europă.

DATE PROIECT

Director

Prof. dr. ing. Radu VASIU

Perioada

2003-2005

Valoare

34.352 EURO

Membri

Assoc. lect. ing. Diana ANDONE, Assoc. lect. ing. Daniel HAIDUC, Assist. ing. Marian BUCOS, Assist. ing. Artur MULLER, Assist. ing. Mihai ONITA, ing. Flavius RAICOVICI, ing. Marius CONDREA

Parteneri

Ethos Associates, Nortwich, UK; Language Service Centre, University of Giessen, Germany; Theta Education & Training, Madrid, Spain